Der kan ikke herske nogen tvivl om, at denne uge står i Kanye West og Jay-Z's tegn, der jo som de fleste ved, netop har udsendt deres meget omtalte "Watch The Throne" album. De seneste dage har den derfor stået på diverse Kanye West og Jay-Z indlæg på de forskellige blogs, og jeg har da også selv brainstormet en del, for at finde på noget der kunne skille sig ud fra mængden.


Desværre har mit Internet dog været nede, så planlægningen og ikke mindst udførelsen af et sådan indlæg, har simpelthen ikke kunne realiseres, hvilket virkelig ærger mig. Det betyder dog ikke at i skal snydes for lidt alligevel, og dette indlæg er specielt interessant for de mange nye læsere, eller dem som måske ikke har fået det hele med.

Jeg vil derfor lige benytte muligheden for at fremhæve nogle af de ting, som jeg allerede har lavet med Kanye West og Jay-Z, selvom det ikke er blevet til så meget Jay-Z - endnu.

Tør - hvor andre tier: Hype Men Present: Kanye West's first beats (Disc 1 & 2)
Det første jeg vil fremhæve er et sæt Kanye West beat CD'er, som blev lækket for et par måneder siden. Desværre var der ikke mange blogs som turde sætte dem til download, det er jeg dog ikke bleg for, så skynd dig at tjekke indlægget ud, hvis du er vild med de tidlige Kanye West produktioner, eller hvis du bare gerne vil høre hvordan han har udviklet sig.


Hype is a mu'fucka: Kanye West - Record for Hype
Da "My Beautiful Dark Twisted Fantasy" først lækkede, var det faktisk i form af en beskyttet .zip fil til selveste Hype Williams - det siger rygterne i hvert fald. Hop ind og læs historien om den famøse "recordforhype.zip" fil, og se og hør hvordan "My Beautiful Dark Twisted Fantasy" egentlig skulle havde lydt... måske er det dig, der kan knække koden.


Det grønne bord: Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
Min anmeldelse af det nyeste solo udspil fra Kanye West. Ikke så meget andet at sige, læs den, kommenter den, og hvis du ikke allerede har tjekket pladen ud, så gør det.


Dynamisk duo: Kanye West & Jay-Z - Tronfølgerne
Da det første udspil fra "Watch The Throne" først blev offentliggjort i sin tid - i form af "H.A.M.", skyndte jeg mig at lave et "Dynamisk duo" indlæg under navnet "Tronfølgerne", der - som det er kutyme med den slags indlæg, søgte at samle alle Kanjay tracks der er blevet lavet igennem tiderne - hvor de begge rapper.

Så hvis du gerne vil have ALLE Kanye og Jay-Z tracks, så skal du ikke snyde dig selv for at tjekke op for det indlæg.


BONUS: SPOL OP's Bøfhus - Nas vs. Jay-Z
Selvom dette i lige så høj grad handler om Nas, så skal i ikke snyde jer selv for Internettets mest omfattende redegørelse af Nas og Jay-Z beefen - real talk, som man siger.


Når i har tjekket alle de ovenstående indlæg ud, så kan i glæde jer til en anmeldelse af Kanye West koncerten i Tivoli og af det nye "Watch The Throne" album, som begge rammer bloggen inden ugen er omme.