Det er efterhånden rigtig lang tid siden, at jeg sidste lavede et "Whose house?" indlæg, og det til trods for, at jeg lovede det ville blive en månedlig ting. Det løfte vil jeg utrolig gerne indfri, derfor skal i virkelig ikke være blege for at rykke lidt i mig, hvis datoen har passeret den første i måneden og indlægget ikke er kommet op.


Som det plejer, så er det en straight-up liste over tracks og kunstnere jeg har tjekket op for her på det sidste, i tilfældig rækkefølge.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg har været så hypet over en ny kunstner, og så kan jeg kun elske en mand der nærmest har et seksuelt forhold til sin mad

Det er lang tid siden at der har været SÅ mange nye kunstnere som jeg tjekker op for. Det her track er straight 95'er rap - can't front on that.

Speaking of 1995... Maffew Ragazino er endnu en som jeg virkelig har optur over, og så har han også et rimelig godt samarbejde kørende med Action Bronson, som er en killer sammensætning.

Hopsin er ikke decideret ny på scenen, men hans nylige diss af Tyler og hans medvirken på Tech N9ne's sidste album har genantændt hans buzz en del. Stilen er meget, MEGET inspireret af Slim Shady era Eminem - but I ain't mad at him.

Mit mål i livet er at få alle til at høre det her nummer mindst én gang.

"everybody in my city pushing keys and that's all these kids see
that's the only thing they hear and that's
the only thing they'll be, we call it: SWAG, SWAG, SWAG
the homies is busting slugs, the women is shaking ass
the white girls call us "nigga" and
we just sit back and laugh and call it: SWAG, SWAG, SWAG"

Royce pladen var rimelig fucking undervældende, men det er jo ingen overraskelse hvis man har hørt hans øvrige fuld-længde plader. Det her track er dog så overdrevet fedt, at jeg næsten vil sige, at det er pladen værd alene. Et af de bedste tribute tracks der er lavet. RIP Proof.

Rza og Kanye kan altså noget sammen. Der er absolut ingen tvivl om at det her er det bedste track fra "Watch The Throne", og et af de bedste tracks Jay og Kanye har lavet sammen.

Statik Selektah og Freddie Gibbs' 24 timers projekt "Lord Giveth, Lord Taketh Away" er virkelig dope, så snyd ikke dig selv.

"The Greatest Story Never Told" er stadig i meget, meget tung rotation hos mig... hvem havde troet at det album rent faktisk var lige så godt som han altid havde sagt.

Jeg slutter hvor jeg startede. Dynamisk Duo - nuff said.