Man må sige jeg har haft en rimelig antiklimaktisk afslutning på årets Roskilde Festival, idet jeg - udover at tabe min bilnøgle, fik tiltusket mig en usandsynlig hårdfør virus som har haft mig sengeliggende hele sidste uge med +40 i feber, hvilket i sidste ende fik mig til at droppe at anmelde Big K.R.I.T. koncerten helt... den kan dog opsummeres med et enkelt ord - meh.

Nu er det så endegyldigt tid til at vinke årets Roskilde Festival farvel. Forneden kan I se de ting som jeg trods alt nåede, og selvom der i hvert fald mangler 4 planlagte anmeldelser, så synes jeg faktisk stadig godt jeg kan være det bekendt. Forhåbentlig kan jeg snart vise jer hvordan live delen af #RF12 cypheren så ud, og ellers kan jeg røbe at der kommer et download link til selve cypheren liiiiige om lidt.

Pre-Roskilde Festival 2012

Anmeldelser fra Roskilde Festival 2012
Dagbog fra Roskilde Festival 2012