tobeannounced er officielt færdig, det var en svær beslutning, men noget som jeg er ubeskriveligt glad for nu. Ikke alene var bloggen blevet en generel byrde for mig, men selve indholdet virkede i højere og højere grad forceret, hvilket virkelig gik mig på. Derudover var jeg begyndt at bevæge mig længere og længere væk fra bloggens egentlig formål, og jeg ville hellere stoppe mens legen var god.

SPOL OP! er en ny start, med mange gamle koncepter - både originale og lånte, men med en ny tilgang, som i højere grad vil vægte hvad og hvordan der skrives om musikken. Målet er at gøre bloggen mere personlig, uden at fortænke tingene for meget.

Håber i vil læse med når jeg fortsætter mine skriverier, hovedsageligt om hip hop (denne gang også i Danmark), og at i tager godt imod den nye blog.

SPOL OP!