Som noget helt nyt, ikke bare for SPOL OP! men også mig selv, kommer jeg til at dække Roskilde Festivalen, takket være en fantastisk mulighed gennem RapSpot.dk

I den henseende, vil jeg kort redegøre for hvad der kommer til at ske her på SPOL OP!, som kommer til at stå i Roskilde Festivalens tegn den næste godt og vel halvanden uge.

Fra i morgen, vil SPOL OP! påbegynde sin officielle nedtælling til Roskilde Festivalen 2011, med en gennemgang af hver enkelt US hip hop act, som der er at finde på plakaten. Nedtællingen løber frem til afslutningen af de indledende opvarmnings dage, hvor det blandt andet også er planen at komme med daglige stemningsrapporter fra hip hop arrangementerne derfra - hvis det er muligt.

Under selve Roskilde Festivalen starter dog den egentlige dækning, hvor det er planlagt at anmelde hver enkelt hip hop koncert, samt holde jer opdateret gennem et væld af stemningsbilleder og en meget dedikeret dækning af hip hop programmet via Twitter.

Sideløbende med ovenstående, vil der dagligt komme ét regulært blog indlæg, med en opsummering af den pågældende dag, ud fra et "første-gang-på-Roskilde-som-hip-hopper" perspektiv, samtidig med, at SPOL OPdate selvfølgelig holdes fuldt opdateret.

Der skal ikke ligges skjul på, at ovenstående er meget ambitiøst og tidskrævende, men jeg går for den - og så må det briste eller bære. Uanset hvad, så håber jeg det kan blive en af de mest omfattende dækninger af hip hop programmet på Roskilde, foretaget af én person, så man får ét specifikt perspektiv på forløbet.

Som sagt, ville dette ikke kunne have været muligt uden RapSpot.dk, og en hel del af ovenstående indhold vil også være at finde på RapSpot.dk, men det vil i opdage hen ad vejen.

Det var mine ord inden det går løs, jeg håber at i vil læse med i min Roskilde Festival 2011 dækning.


hilsen
t