Så kom dagen endelig, hvor jeg fik mulighed (læs: råd til) at lave en ordentlig bunke SPOL OP! t-shirts. Inden de dog overvhovedet kom sådan regulært til salg her på bloggen, så gik jeg med én grundlæggende overvejelse, hvad fanden skulle de egentlig koste. På den ene side, så har jeg bestemt ikke noget imod at tjene penge og en gængs t-shirt ligger som regel hen ad de 150-200 kr. - og det er uden at medregne fragten. Men på den anden side, så er jeg faktisk jævnt ligeglad med at tjene penge på lige netop SPOL OP! og det er næppe salget af et par hundrede SPOL OP! t-shirts der på nogen måde indtjener de mange tusinde kroner jeg allerede har smidt i projektet.

Derfor fandt jeg på en smart måde, så det er jer som ender med at diktere prisen. Således blev den første sending hvide SPOL OP! tees solgt for 40 kr. (til at dække fragt omkostninger) + hvad I nu selv synes I havde lyst til at donere, derefter har jeg brugt disse donationer til at udregne præcis hvad en SPOL OP! t-shirt gennemsnitligt er værd for jer læsere, som så er den pris som jeg kommer til at bruge fremover.

Og prisen blev.... 95 kr., hvilket jeg må indrømme var langt højere end jeg havde regnet med, så tusind tak for alle jeres donationer, og husk at ALLE penge går til at lave nyt merchandise, eller decideret ting til SPOL OP! projekter, såsom udstyr til cyphers, SPOL OPcast hosting, web-hotel etc. etc.

Hvis du vil købe en SPOL OP! tee så er det meget simpelt, tryk på den lille "donate" knap forneden og doner 95 kr... eller mere, bare sådan hvis man har lyst.




HUSK AT SKRIVE HVILKEN FARVE OG STØRRELSE DU KUNNE TÆNKE DIG.

De sorte fås i S, M, L, XL og XXL

De hvide fås i L og XL