Så blev det også tid til lidt Roskilde Festival her på SPOL OP!, som i modsætning til sidste år, kommer til at tage en lidt mere rolig tilgang, hvor det ikke er hensigten at dække ALT, men nærmere at dække de ting som jeg finder interessante og relevante, uden at jeg egentlig kan komme ind på hvad disse kriterier egentlig er på nuværende tidspunkt.

Jeg kommer til at bruge den næste tid op til Roskilde Festival 2012 på at lave nogle indlæg omkring nogle af de artister som gæster årets festival, samtidig med at der nok skal komme en decideret koncert kalender med de koncerter jeg påtænker at anmelde, så I ligesom ved hvad I kan forvente jer og punke mig for, når jeg pludselig ikke kan nå det hele.

Ellers bliver årets SPOL OP! satsning på Roskilde Festival, selvfølgelig den omtalte "SPOL OP! for Sorte Får CYPHER | #RF12" , som jeg kan røbe bliver offentliggjort nu på fredag, og som jeg håber I vil tage godt imod.

Ellers er der ikke så meget andet at sige, fra i morgen og de næste uger frem til festivalens afslutning er SPOL OP! i en Orange State of Mind.