Så er det sgu tid til at tage på Roskilde Festival, sådan helt ægte. Der har ikke rigtig været nogen warm-up dækning, hovedsageligt fordi jeg ikke har haft mulighed for at være på festivalen så meget i den periode. I stedet har jeg lavet lidt pre-Roskilde indlæg, som I måske har bemærket, ellers kan I læse dem alle her: "SPOL OP! på Roskilde Festival 2012" - der er lidt til de fleste.

I år bliver lidt anderledes end sidste år hvad angår koncertanmeldelserne, dels har jeg ikke nogen RapSpot.dk forpligtigelser, så der bliver ikke nogen "urbane" anmeldelser (sorry ARAABMUZIK fans) og jeg vil kun koncentrere mig om decideret hip hop/rap koncerter, da det ligesom er SPOL OP's regi. Derudover er jeg - som I jo nok ved, helt alene, så jeg er blevet nødt til at skære lidt ned, for at gøre det realistisk, så der bliver heller ingen anmeldelser af Mac Miller og Wiz Khalifa, da jeg nærmest lige har anmeldt dem på Vega, og det næppe bliver meget anderledes... tænker jeg.

Ellers er det bare som sidste år, jeg fortæller jer hvad jeg har tænkt mig at anmelde, og I har noget I kan hænge mig op på, når det viser sig at det var mission-impossible

Torsdag den 5. juli 2012

  • Blitz The Ambassador @ Cosmopol
  • A$AP Rocky @ Cosmopol
Fredag den 6. juli 2012
  • Macklemore @ Cosmopol
  • Evidence @ Cosmopol
  • Budo & Grieves @ Cosmopol
  • Sage Francis @ Cosmopol
  • Malk De Koijn @ Orange
Lørdag den 7. juli 2012
  • The Roots @ Orange
Søndag den 8. juli 2012
  • Royce Da 5'9" @ Cosmopol
  • Yelawolf @ Cosmopol
  • Big K.R.I.T. @ Cosmopol
  • DJ Static @ Arena