I min daglig blog gennemgang faldt jeg over et helt fantastisk interview, med både Nas og Large Professor, skrevet af Noah Callahan-Bever (manden bag Complex.com) for Mass Appeal i 2002. Interviewet er anderledes (på den gode måde), i forhold til hvad man normalt får ud af et Nas interview, hvor Large Pro's tilstedeværelse bidrager godt til det flow som opstår i samtalen.


Det bedste ved artiklen er dog, at det gav mig helt vildt meget lyst til at høre de Nas og Large Professor kollaborationer, som der efterhånden er lavet. Dernæst undrede det mig, at der ikke var nogen som allerede havde samlet alle numrene ét sted. Efter et lille kvarters Googling - uden resultater, lavede jeg lortet selv.

Selvom det er et "Produced by:" indlæg, er det anderledes i den forstand at der kun bliver fokuseret på én rapper, noget som jeg måske ikke kommer til at gøre igen. Kombinationen af Large Pro og Nas er bare så gennemført - og ofte overset, at jeg ikke kunne lade vær.

Der kommer selvfølgelig et reelt "Produced by:" indlæg med Large Professor på et senere tidspunkt, som er i tråd med de øvrige indlæg. Indtil da vil jeg lade musikken tale for sig selv
  1. Deja vu (demo) - 1991
  2. I'm A Villain (demo) - 1991
  3. Live At The BBQ - 1991
  4. Halftime - 1992
  5. One Time 4 Your Mind - 1994
  6. It Ain't Hard To Tell - 1994
  7. You're Da Man - 2001
  8. Rewind - 2001
  9. Stay Chisel - 2002
  10. One Plus One - 2002
  11. Star Wars - 2004
  12. Chizzled - 2005
  13. It Ain't Hard To Tell (remix) - 1994 (BONUS)
  14. One Love (remix) - 199? (BONUS)
  15. Stay Chisel (solo version) - 2002 (BONUS)