Til dem af jer, som har besøgt SPOL OP! de sidste par dage, men som ikke følger hverken min Facebook eller Twitter profil, så kan jeg fortælle at Blogger - som er den tjeneste der hoster min blog, desværre har været nede i næsten to døgn. Det betød blandt andet, at enkelte indlæg forsvandt det ene minut, for derefter at dukke op det andet, samtidig med, at en del af layoutet blev ændret. Alt sammen uden at jeg kunne logge ind og lave ændringer.


På nuværende tidspunkt, har jeg ændret tingene tilbage as-they-were, og hvis man ikke har besøgt SPOL OP! siden i onsdags, så vil dette indlæg være fuldstændig underordnet. Jeg håber det er det sidste som i/jeg kommer til at mærke til denne massive Google-fuckup, og jeg kæmper hårdt for at få indhentet de indlæg, som jeg har været forhindret i at skrive.

I mellemtiden har jeg valgt at forlænge Danni Toma konkurrencen, på grund af ustadigheden på SPOL OP! de seneste to dage. Så hop ind og læs hans interview, for at se hvordan du sikrer dig, et af de aller sidste eksemplarer af hans Noodle assisteret EP "Søndage & andet poetisk bullshit"