Nu hvor jeg er færdig med alt den pre-hip hop dækning som jeg havde planlagt. Så tænkte jeg, at det måske ville være fedt for jer at vide, præcis hvad jeg har tænkt mig at dække på denne Roskilde Festival 2011. Selvom jeg allerede har opridset det i mit indlæg "SPOL OP! på Roskilde Festival 2011", så tænkte jeg at det kunne være rart at se sort på hvidt, hvad i kan forvente jer af koncertanmeldelser her på siden.


Alle koncerter som har et "rapspot.dk" i parantes, bliver dækket for RapSpot og har top-prioritet mht. udgivelse, resten kommer løbende i takt med at de er færdige. I alt bliver det til 13 anmeldelser, og det rigtig interessante bliver selvfølgelig at se hvorvidt det overhovedet kan lade sig gøre - umiddelbart er oddsene imod mig. Uanset hvad, så kan i jo altid kaste det her indlæg i hovedet på mig, hvis/når det viser sig, at jeg har gabt over mere end jeg kan sluge (yes homo).

Torsdag den 30. juni 2011
  • Black Milk @ Cosmopol
Fredag den 1. juli 2011
Lørdag den 2. juli 2011
  • Per Vers @ Cosmopol
  • Shutka Roma Rap @ Cosmopol (rapspot.dk)
  • OFWGKTA @ Cosmopol
  • Calle 13 @ Cosmopol (rapspot.dk)
Søndag den 3. juli 2011
  • Curren$y @ Cosmopol
  • Big Boi @ Arena (rapspot.dk)
  • Janelle Monáe @ Cosmopol
  • Timbuktu & DAMN! @ Arena (rapspot.dk)