Så er det i dag, at jeg med en vis portion stolthed kan præsentere et nyt SPOL OP! koncept i 100% samarbejde med Sorte Får Medier, med Ali Sufi i spidsen og gode produktive folk som Ahmet Simsek og Elegal Jointz i ryggen. Det drejer sig om et helt nyt cypher koncept, som man kender dem fra blandt andre de årlige BET Cyphers, men med et knap så stringent fastlåst line-up og med et langt større output.

Nogle af jer, har måske allerede hørt mig offentliggøre det på P6, hvor jeg blandt andet forklarer visionen om at bringe rappens "Sorte Får" sammen med de mere etablerede og anerkendte navne på scenen, så der derved skabes konstellationer som man aldrig kunne have forestillet sig, så der forhåbentlig kan sprede sig en større forståelse for den danske scenes mangfoldighed, som både jeg og Sorte Får i bund og grund ønsker at belyse gennem vores respektive sider.

De første tre videoer i vores cypher serie er klar, og hele næste uge vil være tilegnet det nye projekt. Alle videoerne er lavet i samarbejde med André Rothschild, som har været så venlig at bistå med projektet og som man kan læse meget mere om her: http://www.rothschilds.dk

Vi håber virkelig I vil tage godt imod det nye koncept, som vi allerede nu er i gang med at planlægge mere af. Per Vers, som jeg allerede kan røbe er en del af den første cypher opstilling, har lavet en fuckign vild teaser video som du kan se forneden.